Mattedag
PUBLICERAT: 2011-04-28 17:46:16 Vardag

Tjosan kosan!

Hade matte dag idag började vid 8.15 as ordinary, i aulan där Sten pratade.... (HAHAHAHAHAHA, Sandra humor här nu va xDD Kan stenar prata ?? ;DD )  pyste till olika "matte ställen" under hela långa dagen. Jaja nog om de tråkiga nu, har pluggat till mitt AM- körkort idag och de gick la bra tycker jag! Gick ut till studsmattan och skulle plugga, gick väl..... bra? ;) Ska till min Älskling sen ikväll.. han mår inget bra :( Stackarn!! ♥ Tar och köper nåt uppmuntrande till honom påvägen dit! :) Min Älskling han är bäst på jorden! "I'm down of lovi'n you! ♥"

Jaja, imon är det freeeeedag! Ååååååååh vad härligt!! (a
Ni får ha en trevlig dag!

Pussssssssssssssssss. ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback