Sygga iPhone skal
PUBLICERAT: 2012-11-30 16:18:18 Inspiration

De senaste 2 dagarna har jag ägnat mycket tid åt att leta upp iPhone skal till min iPhone som är påväg. Vet att det finns ett väldig snyggt på glitter, ungefär som det svarta/vita skalet med vad säger man..? Diamantliknande saker på? Haha.. Nåja ska kolla där också innan jag beställer något! Kollar för tillfället runt på Fyndiq.se verkligen en bra sida! Dem har hur mycket olika skal som helst plus att dem är billig! Kanon! :)
Skal iPhone 4/4S rosaBlingskal iPhone 4/4S svartLäderfodral/flipcase iPhone 4/4S vitBlingskal iPhone 4/4S vit
Vilket/vilka tycker ni är snyggast?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tycker nog det rosa är finast :) Har beställt mina skal från Fyndiq, riktigt bra :)
sv: Min helg var också jättebra :)

2012-12-01 // 15:37:13
URL: http://ttypisktellen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback