Skidsemester
PUBLICERAT: 2013-04-07 15:22:00 Idre 2013

Hallå där! 
Den dåliga uppdateringen beror på att jag varit i Idre under påsklovet och kom hem sent igår kväll, en himla lång bilresa på 13-14 timmar med lunchpaus. Men det är det värt när man väl är där uppe! ;) 
Gissa vem som satt på trappen när vi körde in på tomten? Lilla Mise, och han kom springandes mot bilen när vi körde in. Mys! Packadef faktiskt  upp resväskan redan igårkväll när vi kom hem och bara myste med Stampe och Mise tills jag skulle sova. Underbart.
Kommer att komma en massa härliga bilder från resan under den kommande veckan! 
 
Vaknade som först vid 10 tiden idag, helt slut och med Mise nere vid fötterna. Mysigt att vakna upp brevid honom igen efter en hel vecka! Har pluggat igenom naturkunskapen och svenskan och sedan drog jag ut på en löprunda på 4km och nu sitter jag här med musiken igång. Om en stund bär det av mot morfar som fyller 75 år idag! :) Hoppas ni får en rikitgt härlig sista dag på lovet! 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback