Outfit från Uniprice
PUBLICERAT: 2013-07-15 13:00:00 Samarbeten

Shortsen // Skorna // Väskan // Armbandet // T-shirten

Samlade ihop en snygg önske-outfit som passar perfekt nu till sommaren och kommer från Uniprice. Snygg men ändå bekväm och passar till flera tillfällen! En enkel tröja med något mönster på piffar upp outfiten ett snäpp och man kan lätt matcha den till ett par neutrala shorts och sedan ett par lätta sandaler nedtill.

Jag har länge letat efter en väska som jag kan ha med mig lite överallt, ex. på stan, inte för stor och inte för liten men så man får plats med de nödvändigaste sakerna när man ska iväg så som plånboken, solglasögon, mobilen och något annat litet som kan vara bra att ha med sig. Denna ovan passar pefekt in. Dessutom är det rea på den så jag funderar på att klicka hem den? Väskan kommer från Friis & Company och är av skinnimitation.

Armbandet är jag verkligen förtjust i, perfekt att matcha till en guldklocka.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback