Sommar
PUBLICERAT: 2013-07-31 02:23:42 Inspiration

Hejsan! Det var ett par dagar sedan jag skrev sist men jag lägger all min tid på att hitta på roliga saker av den tiden som är kvar av sommarlovet. Det har varit mitt bästa sommarlov hittills och jag vill verkligen inte att det ska ta slut! Samtidigt som det ska bli riktigt roligt att börja på min nya linje! 
Emelie och jag har precis kollat klart på en film och ska strax ta och sova. Hoppas ni har ett härligt sommarlov!
Två fina tatueringar. skulle dock aldrig ha mod till att göra en själv.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tycker också det är himla fint med tatueringar. Men känner som du, jag skulle aldrig våga.
sv: Blir det ny skola också eller är det samma? :)

2013-07-31 // 16:36:38
URL: http://ellengrantz.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback