Long Time Ago
PUBLICERAT: 2013-05-30 23:04:00 Vardag

Oj nu var det ett par dagar sedan jag skrev sist, kan ju börja med att säga att jag har haft fullt upp de senaste dagarna med en massa läxa hit och prov dit.
Mina tankar har inte varit på bloggen alls.. har helt och håller glömt bort den!
 
Nu har precis kommit hem från en riktigt lyckad springrunda, har lite problem med mitt ena knä och det har blivit värre nu på sistonde.. men idag gick det förvånansvärt bra! Riktigt glad över det! 
 
Imorgon tar min bror studenten så jag har hjälp mamma med en del inför morgondagen! Största delen av fredagen kommer även att gå till att duka, laga kvällens mat och förbereda inför kvällens festligheter. Ska bli en rikitgt rolig dag imorgon! Men ska ändå försöka hinna lägga upp en bild på dagens outfit då jag fått låna en riktigt snygg klänning av världens finaste kompis! Hoppas alla studenter får en grym dag imorgon!
 
Nu tänker jag gå ner och få i mig något att äta och senare blir det cupcakes fika med mammi! Ha en riktigt härlig kväll!
 
Bjuder på en bild från årets Holjemarknad som jag nyss fick från en fin vän! Jag och Nanne Grönwall, var rikitgt roligt att se henne uppträda!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback