Yesterday
PUBLICERAT: 2014-08-31 11:34:41 Skönhet

Hade en riktigt bra lördag! Började dagen med att klippa Robin. Blev en aning kortare och tyckte det blev ur snyggt! Har dock ingen bild på det, jag som altlid glömmer...
 
Vid 3 tiden åkte jag till Sandra och hämtade upp henne, beställde från Pastaco och tog med oss hem till henne och käkade. Riktigt gott! Beställde själv en kycklingsallad med pasta och vitlökssås. Gud vad det vattnas i munnen när jag skriver detta.. Hade gärna haft det till middag idag igen kan jag säga! Det är nog en av mina favorit ställen att käka på! Dessutom är det ju nyttigt. Enda som inte är så nyttigt är ju såsen men lite gott ska man ju unna sig!
Senare fick vi naglarna fixade av Sandras lillasyster. Gud så duktig hon är på att måla naglarna! Blev riktigt nöjd med mitt resultat! Körde på matt svart som bas på alla, glitter, kryss med vita prickar och lite anra snygga detaljer! Sandra körde på hel vita med silvrigt glitter. Dip dye fast omvänt. Skit snyggt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback