Forgotten
PUBLICERAT: 2014-12-01 17:40:00 Shopping

Glömde såklart bort att visa hälften av mina inköp igår haha.. byxorna hade jag på mig och dem vart helt borta från mitt minne, träningskläderna hade jag inte lagt på samma ställe så dem var också bortglömda. Men här är dem iallafall! Behövde verkligen ett par nya pyamasbyxor. Älskar att gå runt i sånna, och dessa var dessutom supersöta! Träningskläderna kommer allihop från New Yorker och där var det "tag 3 betala för 2" så jag fick linnet för 149kr på köpet. Kanon bra! Som ni ser så var det en viss filur som såååklart skulle hoppa upp i sängen precis när jag lagt upp kläderna och ska fota. Fick flytta på kläderna lite men tyckte han kunde få vara med på kort om han nu så gärna ville det haha! Ett par nya svarta träningsbyxor, ett svart träningslinne och en tärningströja, perfekt till & från gymmet eller ut och springa/gå i.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback