Paus i Träningen
PUBLICERAT: 2014-11-26 12:13:13 Vardag

Pga tatueringen så blir jag tvungen att ta en paus i mitt tränande tills den läkt riktigt. Detta pga kroppen ska prioritera läkningen av den i första hand och inte lägga energin på att bygga muskler eller ta bort fett. Och även för att få bästa fina resultatet på tatueringen. 

De första dagarna efter tatueringen kan jag knappt röra armen utan att det gör ont så det blir några vilodagar nu framöver. Därefter när armen slutat verka kommer jag att börja ta promenader. Räknar med en veckas vila iallafall. Och sen hoppas jag kunna gå tillbaka till iallafall ben & magövningarna som jag kört hittills och anpassa dem lite efter armen.
Att träna armarna får jag nog ha lite längre tålamod med, tyvärr.
Jag trivs som fisken i vattnet på gymmet. Jag älskar att gå dit och träna. Det får mig att må väldigt bra. Så denna kommande veckan blir nog lite seg när jag inte kommer kunna vara där.. Men men, jag är snart back on track och får träna som vanligt igen.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback