Eye Shadow Fix
PUBLICERAT: 2014-10-27 15:40:53 Skönhet

I många år applicerade jag ögonskuggan direkt på ögonlocket och blev lika besviken varenda gång när den åkte av efter någon timme. Syntes inte allför mycket direkt vid appliceringen heller för den delen.
Efter några år hittade jag denna räddaren i nöden, Eye Shadow Fix från Isadora.
 
Man applicerar den på ögonlocket och applicerar sedan ögonskuggan som vanligt. Ögonskuggan blir starkare och synligare, håller hela kvällen och kladdar inte. En riktigt bra produkt! Älskar den! Så nuförtiden använder jag den så fort jag använder ögonskugga! Finns att köpa här för 89:-
 
Innan jag hittade Isadoras primer så använde jag mig av Make Up Store's High Tech Lighter, också en ritkigt bra produkt! Denna gav ögonskuggorna en hel del mer pigment och blev mer glittriga och färgstarka. Jag bytte pga att jag inte hann använda upp så mycket innan den började torka. Detta är även en dyrare version. Finns att köpa här i olika färger.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback