Hemma från Ikea
PUBLICERAT: 2011-06-29 17:43:56 Vardag

Tjosan!
Fick en hel del med mig hem från Ikea, visar när allt är uppackat och ihopsatt! ;) Fick hem en byro, som ska plaseras hos papppa! Så min andra ersätts av denna! Mycket finare, men nog inte billigare haha.. Tavlor, smuttskorg, klädhängare, blommor och lite annat. Så nu ska jag strax sätta ihop min fina byro! Exited girl ^^ Ha en fin varm dag! Är typ 40 grader ute känns det som? Well well I don't mind! (a
Yesterday:

Vaknade vid 11 tiden, körde till Zoé vid halv 12. Fixade oss och sen fotade vi, blev dock inte så mkt för det är ju såå grymt varmt! Men men, hellre det ju än kallt ofc! Sen körde vi till Orlunden och solade och badade! Va så skönt så man somnade nästan, haha! Mättade magen på Venezia med en kycklingkebabtallrik! Mumsens!
Pyste hem till Zoé sen och snackade. Min tisdag !

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Du har väl ingen byrå hos din pappa? :o :) <333333

2011-06-29 // 20:19:10
URL: http://lillafindus.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback