Sol (a)
PUBLICERAT: 2010-10-29 15:53:16 Resor

Ciao ♥
Idag har det varit sol och varmt! Gött!! ^^ Har legat vid poolen idag solat, skulle ta ett dopp och snacka om att det var kallt! Men doppade mig och sen simmade jag en liten runda. Har druckit en himla massa cola dessa 2 dagarna. Haha det är ju all in clusive STAVNING? ;) Så man får ju passa på lixom. Inte varje dag man får det :) Har redan blivit lite brun I LOVE IT! Imorgon blir det någon turkisk marknad vi ska gå på! Roligt, får se om man hittar något? :)
Vågorna igår :) Idag var det tydligen vindstilla hörde jag :)

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Ser inte så soligt ut... ;oo Haha :D <3

Alla är hos mig nu, och dom hälsar! (yy <33333

2010-10-29 // 21:52:02
URL: http://lillafindus.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback