Icily
PUBLICERAT: 2012-10-28 17:16:56 Vardag

Klockan vart bara halv 9 imorse när jag vaknade, riktigt skönt känndes det! (Någon som glömde ställa tillbaka klocka?;) )Dock hade jag uppskattat det mera om det hade varit skola dagen efter.. menmen! Idag har jag ägnat mig åt en ny design som jag hoppas ska hinna upp innan jag åker till Spanien! Är väldigt nöjd hittills så jag hoppas ni också gillar den! :) Lite mer höstig nu när det är kalla tider! ;) Annas har jag firat mamma idag med släkten med smörgåstårta och en massa goda kakor! Hoppas ni har en riktigt härlig söndag! 

Gårdagen var väldigt kall och frosten ligger delvis kvar! Märks att dem kalla tiderna kryper sig på oss.

Kommentarer
Postat av: frida

ja!
hos oss äre fullt med snö! hahaha :(

2012-10-28 // 17:58:15
URL: http://fridathonfors.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback