Stampe
PUBLICERAT: 2014-02-02 19:46:34 Kaninerna

Då var det söndag igen, har bara tagit det lungt idag, kollat på film, städat lite och haft Stampe ute i snön, någon som gillar snön haha. Han började gräva i snön och göra e håla att krypa in i. Själv är jag riktigt trött på snön och kylan. Vill helst att den ska smälta bort så man ser gräsmattan och att våren ska börja komma!
Har även pluggat och gjort lite matte inför provet imorgon. 
På tisdag börjar jag min första praktikdag, ska vara på en salong i 2 veckor. Hoppas på att det kommer bli roligt och att jag får lära mig mycket under tiden där! Sen är det ju sportlov efter det! Känns som att det nyss var lov haha men jag klagar inte!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback