5 Favoriter
PUBLICERAT: 2014-11-09 18:02:26 Träning

Hallå där på er!
Söndag idag igen, tycker denna veckan och speciellt helgen har gått väldigt snabbt! Har klippt farmor idag, gick bara fint och tiden blir allt bättre för var gång!
 
Har sökt runt på internet efter övningar för att utöka mitt förråd. Känner att jag vill ha en del övningar att välja mellan så att det inte blir för tråkigt på gymmet. Idag var det arm, axel och ryggpass. Imorgon är det rump- och benpass och jag är riktigt taggad! Har lagt upp ett bra schema inför morgondagens pass och jag ser verkligen fram emot att utföra det. Så himla roligt! Här är några tips på mina favorit övnignar för ben & rumpa.
 
Squats med vikt tänk på att ha rak rygg under hela övningen. Kan underlätta att fästa blicken lite högre upp.
Utfallssteg med vikt
 
 Dessa 2 övningar nedan är grymt effektiva, brukar även köra den nedersta bilden fast med samlbenet böjt bakåt och sedan push up. Tar riktigt på rumpan!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback