Dagen i Helhet
PUBLICERAT: 2014-11-12 21:55:18 Vardag

Hallå!
Har haft fullt upp hela dagen! Imorse vid 9 tiden åkte vi till ett ålderdomshem med skolan och fixade deras hår och målade naglarna på dem. Jätte trevligt och man märker att dem verkligen uppskattar det! Så himla roligt! Det blev många fina damer och herrar. Avslutade dagen med film på svenskan, väldigt chill dag. Behövdes! Körde hem igen och gick inom intersport för att köpa mig en ny sport bh, rosa och söt. Gick på synundersökning, mötte sedan upp en kompis på fika.
Sedan tog jag väskan och mötte upp Emelie vid gymmet/badet och simmade några längder och sedan bubblade vi. Kanon skönt! Och perfekt för min vilodag, simma och ta det lungt med bästis - perfekt.
Körde till Maxi och köpte hem färg til min bror som jag sedan har både färgat brunhårig och även lagt några slingor. Blev väldigt fint! Får dock se om vi ska lägga i ytteligare några slingor i efterhand. Så det får ni inte se resultat på idag. Nu har jag nästan precis kommit hem till mamma och packat upp. Känner att jag är helt slutkörd efter denna händelserika dag. Blir nog en tidig kväll. Käns som PH får vänta tills imorgon! Hoppas ni har haft en härlig dag!
Sålänge bjuder jag på en liten sötnos:
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback