Goodmorning Monday
PUBLICERAT: 2014-11-10 09:07:53 Vardag

Måndag morgon igen. Vaknade 7.45, älskar mina sovmornar! Dem kommer dock inte vara så länge till, eller jo på sätt och vis. Kommer bara använda den på annat sätt - med tanke på att jag köpt gymkort så kommer jag att gymma direkt på morgonen, innan jag tar bussen till skolan (när jag sover hos Robin, gymmet ligger nämnligen i byn och jag bor en bra bit utanför). Tänkte att jag ska vara nere på gymmet redan 6.30, träna lite mer än en h, duscha och sedan gå direkt till bussen. Får se hur det känns efter ett par gånger! Käns iallafall som att det kommer funka bra just nu! Har ju sedan hela eftermiddagen på mig att göra annat, träffa kompisar och så. Så imorgon är det premiär på detta! Ska bli roligt! Är så sjukt taggad!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback