Morgon Pass
PUBLICERAT: 2014-11-11 08:37:27 Vardag

Hade klockan ställd på 6.15, vaknade utav mig själv innan dess så jag steg upp och började göra mig iordning. Vid 6.30 var jag nere på gymmet för att köra ett magpass innan skolan. Blev 40 min med styrke övningar och avslutade med 20min på crosstrainern. Riktigt skönt att komma upp på morgonen och träna! Visst tog det emot lite när man vet att man igentligen kan ligga kvar och sova några timmar till men gud vad skönt det var när man väl va på gymmet och nu efteråt! 

Dagens träningspass:

Uppvärmning: stretching

Magövning i maskin
18kgx10x5

Magövning för sidorna i maskin
13kgx10x2 /sida

Bicycle
20x5

Crunch med benen uppe, böjda
10x5

Crunch med benen uppe, raka
15x3

Russian twist
5kgx20x4

Liggande benlyft
10x5

Sida mage på ryggresningsställning 
5kgx3 /sida 

20min på crosstrainern



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback