2 Nya i Garderoben
PUBLICERAT: 2014-12-04 19:24:44 Shopping

Har jag nämnt att jag älskar kläder? Det är något jag skulle kunna ägna mig till utöver frisöryrket, älskar att gå i affärer och hitta massvis med underbara klädersplagg. Fick med mig dessa 2 ovan från Vero Moda idag när jag var i stan iförmiddags. Har nämnligen varit och letat efter en ny salong jag kan göra min praktik på, dock fått nej från alla utom en där de skulle ringa tillbaka så jag hoppas verkligen dem gör det! Verkade som en bra salong.
 
Iallafall, back to the clothes haha. Är så excited inför att få använda dessa snyggingarna, klänningen kommer bli så snygg när man matchar den till ett par leggins/strumpbyxor och lite smycken. Och till sommaren, Nike air, skinnjacka och rött läppstift - hur snyggt!?
Tror jag tar Den blommiga långarmaden på mig imorgon! Älskar att den är så färgglad! Kommer passa perfekt till ett par svarta eller vita jeans. Eller varför inte ett par beiga chinos?
 
Fick även med mig ett par svarta byxor med mig hem, "super stretch" så jag sitter med dem på mig just nu för att se om jag fått rätt storlek med mig hem. Dem sitter ju alltid så förbaskat tight innan man vigt in dem haha. Svårt att känna efter om det är rätt storlek då. Men jag tror nog det ska funka med den jag köpte iallafall!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback